Så skete det igen, forsinkede fly og en rigtig dårlig start på ferien. Det er svært at holde 4 børn beskæftiget i en lufthavn, mens vi venter mange timer på, at vi kan komme videre til vores slutdestination.
Ikke første gang
Det samme skete for os sidste år, og det var en meget frustreret hr. Pedersen, som kom hjem fra ferie, for det skete både på turen ud og på turen hjem. Men i år er jeg heldigvis forberedt, og denne gang vil vi modtage kompensation, for klog af skade og et godt råd fra naboen, så lærte jeg sidste år, at vi har muligheden for at få kompensation for aflyste, forsinkede og overbookede fly. Der findes udover det også firmaer, som for ganske få penge tog sig af det for dig, så jeg havde allieret mig med et sådant.
Jeg spurgte min nabo, og han anbefalede klart, at vi skulle bruge dem, som han og hans firma brugte. Han sagde, at skyhelp var yderst professionelle, og de altid stod klar med en løsning indenfor en ganske kort periode. Der gik meget sjældent mere end 24 timer, og så vidste du, om du var berettiget til en kompensation.
Super service
Jeg snakkede kun ganske kort med deres kundeservice, men det var tydeligt, at deres professionelle indstilling til deres arbejde skinnede igennem, og de var meget behjælpelige med at forklare alt og hjælpe med at sikre, at jeg kom ind i folden.
Resten af proceduren med at få kompensation er lige så let. De skal bare bruge den nødvendige information, og så sikrer de, at du får det, som du er berettiget til som et plaster på såret, og til min overraskelse så er det ikke meget, de forlanger for den service, de yder, men det er ikke noget, vi kimser af, for med 4 børn er der altid noget at bruge pengene på.